מעצבים ואדריכלים פוגשים את הלקוחות בתקופה של מכבש לחצים, של זמן שאוזל, כסף שנגמר, לחצים בתוך המשפחה כתוצאה מהתהליך של בנייה ושיפוץ בית
המעצבים והאדריכלים פוגשים את הלקוחות בתקופה של מכבש לחצים, של זמן שאוזל, כסף שנגמר, לחצים בתוך המשפחה כתוצאה מהתהליך של בנייה ושיפוץ בית.
האופן שבו אנו מתנהלים מול הלקוחות בפן האישי, בפן המקצועי, בגביית התשלומים ובכלל במהלך התהליך הוא אשר יקבע את תחושת הלקוח במהלך התהליך.
עם מה יוצאים מהסדנה?
סדר העבודה הנכון ליעילות בפרויקט
כלים להענקת ביטחון ללקוח
התנהלות בגביית תשלומים
להיות חכם ולא צודק בהתנהלות מול לקוחות
כלים מעשיים להתנהלות
כלים מעשיים להתמודדות במצבי משברים ומשברונים
כלים למניעת משברים עם הלקוח
חוברת סיכום של הסדנה
שמי טלי דוגמא ואני מעצבת פנים, מנהלת פרויקטים, מרצה, מחברת הספר "להרגיש בית", מפתחת "קלפי עיצוב בצבע" ובעלת הסטודיו "בית החומרים לעיצוב פנים", אשר משמש בית ומרכז מידע למעצבות, אדריכליות והום סטייליסטיות. שנים של תכנון פרויקטים, העברת הרצאות וסדנאות מצפון הארץ ועד לדרום, וכן הוראה במכללות, עזרו לי לפתח שיטות עבודה יעילות ומקצועיות. כמעצבות פנים אנו נדרשות לא רק לתכנן ולעצב בתים, אלא שהמקצועיות שלנו נמדדת בעוד פרמטרים רבים אחרים של ידע, התנהלות מול קהל מקצועי ופרטי, שיווק, מיתוג, ניהול עסק, גביית תשלומים, הכנת חוזים ועוד נושאים רבים בהם אנו נדרשות למקצועיות.
כתוב ביקורת