בתהליכי עיצוב זה אנחנו והלקוח אך כשלקוח פונה אלינו לעיצוב דירת קבלן אנו צריכים להבין כי למעגל נכנס תפקדי נוסף ואדם נוסף: מתאם.מת שינויים. ולפרק זמן לא מבוטל אנחנו, הלקוחות ומתאם.מת השינויים בקשר מתמיד.
מטרת הסדנה היא להבין את סדר העבודה ואת אופן ההתנהלות בפרויקטים מסוג זה, החל בתקשורת והתנהלות מול המתאם.מת השינויים.
סדר העבודה, התכתובות, השרטוטים, השעות השקופות, אלה שלא נלקחות בחשבון בשעת תמחור פרויקט מסוג זה.
עם מה יוצאים מהסדנה?
התנהלות מעצבת מול מתאמת שינויים
תהליך עבודה בדירות קבלן ושינויי דיירים
התנהלות מול לקוחות וספקים בדיקות קבלן
סיכום כלים וטיפים להתנהלות תחת שינויי דיירים
לאחר הרכישה הסדנה תהיה זמינה עבורך לצפיה למשך חצי שנה!
שמי טלי דוגמא ואני מעצבת פנים, מנהלת פרויקטים, מרצה, מחברת הספר "להרגיש בית", מפתחת "קלפי עיצוב בצבע" ובעלת הסטודיו "בית החומרים לעיצוב פנים", אשר משמש בית ומרכז מידע למעצבות, אדריכליות והום סטייליסטיות. שנים של תכנון פרויקטים, העברת הרצאות וסדנאות מצפון הארץ ועד לדרום, וכן הוראה במכללות, עזרו לי לפתח שיטות עבודה יעילות ומקצועיות. כמעצבות פנים אנו נדרשות לא רק לתכנן ולעצב בתים, אלא שהמקצועיות שלנו נמדדת בעוד פרמטרים רבים אחרים של ידע, התנהלות מול קהל מקצועי ופרטי, שיווק, מיתוג, ניהול עסק, גביית תשלומים, הכנת חוזים ועוד נושאים רבים בהם אנו נדרשות למקצועיות.
כתוב ביקורת