נוצר ע״י - www Saf.co.il
"בין קירות לחומרים" השבוע בטלי בשלישי שוחחנו על חומרים לקירות כח בעיצוב פנים ותכנון אדריכלי. בכל לובי של משרד, ביניין דירות, בית פרטי קיים קיר שמתוקף מיקומו מצריך טיפול ייחודי. יש שקוראים לו קיר כח!ישנם חומרים רבים שעשויים להתאים לקיר משמעותי כזה, מקשים ועד נוזליים, גמישים ורכים, מדייקים וחדים.אבל מה קורה אם התקציב דל?והאם יש חומרים יעודיים שאיתם נוכל לייצר קירות כח מיוחדים?האם ידע החומרים שלך רחב כך שתוכלי להציע ללקוח מגוון אופציות מקוריות?בזום התמקדנו בסוגי החומרים לקירות כח והתאמתם לסגנון עיצוב ולתקציב.צפו בהקלטת מפגש מרתק בנושא חומרים:בוובינר הצגנו את קורס חומרים וחידושים - כשעולמות נפגשים בהנחיית טלי דוגמא שזמין עבורכם כעת לרכישה במחיר מוזל.לחצו כאן לכל המידע על הקורס, צפייה בסילבוס, פירוט הבונוסים והמתנות שמקבלים יחד עם הקורס(ספר חומרים ושתי סדנאות נגרות במתנה) ועוד.פנו אלינו לבירורים ושאלות:לחצו כאן לצ'אט עם נציג בווטסאפאו התקשרו ל SAF בטלפון: 072-3945455או לטלי דוגמא בטלפון: 054-9980331
פרטים נוספיםפורסם - 19/12/2023
נוצר ע״י - www Saf.co.il
חומרים בעיצוב פנים ותכנון אדריכלימהשראה לשרטוטערכנו מפגש זום בהנחיית טלי דוגמא בנושא הוצאת רעיונות והשראה לפועלאחד מהקשיים שאנו נתקלים בתהליכי עיצוב ותכנון הוא הוצאה לפועל של רעיונות וחזוןהקשיים שאנו ניתקל בהם: מחסור בתקציב שיוביל לגניזת הרעיונות העיצוביים שלנוחוסר ידע בחומרים והתנהגותם מה שיוביל לתוצאה לא טובה של התכנון שלנוחוסר התאמה בין החומרים והצבעים לבין שאיפות הלקוחות שלנו.עסקנו בשאלות:האם נתקלתם בקשיים האלה או דומים להם?איך מגיעים למצב בו לא נוותרעל הרעיונות העיצוביים שלנו לנוכח הקשיים האלה?והארנו נקודה כפתרוןתחליפים! אנו צריכים לייצר לנו מלאי של חלופות חומר, צבע ושילובים על מנת שנוכל לקבל את העיצוב שאנו רוצים עבור הלקוחות שלנו על אף המכשולים במהלך העבודה.צפו בהקלטת מפגש מרתק בנושא חומרים בו הצגנו את הסילבוס וההטבות של קורס חומרים וחידושים אונלייןבוובינר הצגנו את קורס חומרים וחידושים - כשעולמות נפגשים בהנחיית טלי דוגמא שזמין עבורכם כעת לרכישה במחיר מוזל.לחצו כאן לכל המידע על הקורס, צפייה בסילבוס, פירוט הבונוסים והמתנות שמקבלים יחד עם הקורס(ספר חומרים ושתי סדנאות נגרות במתנה) ועוד.פנו אלינו לבירורים ושאלות:לחצו כאן לצ'אט עם נציג בווטסאפאו התקשרו ל SAF בטלפון: 072-3945455או לטלי דוגמא בטלפון: 054-9980331
פרטים נוספיםפורסם - 05/12/2023
נוצר ע״י - www Saf.co.il
קופסאות עומק ועיצובמכירים את זה שסיימתם לתכנן תכנית מיקומי אביזרי קצה לחשמל והבנתם שבכניסה לבית יש המון מתגים?כמה המון? שבע, שמונה ואולי אחד עשרה מתגים לא כולל התריסים. וליד זה יש אינטרקום ומסך ובכך הכניסה לבית הופכת להיות מיצג למתגים וכל מיני אביזרי קצה לחשמל. בית חכם הוא פיתרון להעלמה או דילול של המתגים הללו.אך מה קורה אם הלקוחות שלכם לא מעוניינים בבית חכם, מה עושים עם כל המתגים הללו?ומה קורה אם הלקוחות כן מעוניינים בבית חכם איך מתכוננים לכך?חשוב לצייןאנו המעצבים, אדריכלים והום סטייליסטים לא חשמלאים ולא מהנדסי חשמל ואנחנו מתכננים אך ורק את נקודות הקצה של החשמל.אם לקוח יבקש עזרה בחלוקת מעגלים או סוג החוטים המושחלים או גודל ארון חשמל מומלץ אז אנחנו לא מוסמכים ואף אסור לנו לענות על שאלות כאלה. יש להפנות את הלקוחות ואת השאלות הללו לחשמלאי מוסמך. ולמרות שאנחנו לא המוסמכים לענות על שאלות חשמל בואו נלמד קצת על קופסאות ומושגים.קופסאות עומק, קופסת ביקורת והתפצלות, 3 מקום , 4 מקום, קופסת הסתעפות, קופסת חיבורים.אלה ועוד הם מושגים שאנחנו צריכים להכיר מאחר ואנחנו מכינים את תוכניות העבודה למיקומי הקצה.פעמים רבות הידע הזה עזר לי להבין מה אני עושה ולמה אני צריכה לקחת החלטה על 4 או 6 מתגים בכניסה.עצם הידיעה עוזרת לי לקחת החלטות עיצוביות ובוודאי עוזרת לי למזער את כמות ההפתעות הלא כייפיות שאפגוש בסיום חציבות החשמל.ראשית נדבר על מקום - location location locationכל מתג או שקע צריך מקום. ישנן קופסאות של 3 מקום, משמע יש לי שלושה מקומות לשלושה מתגים למשל ויש קופסאות של 4 מקום משמע יש לי מקום ל ארבעה מתגים.כשאני מתכננת את מיקומי הקצה של החשמל בבית אני משתדלת לרכז ככל שניתן – ריכוזיות.למה? על מנת שאנשים לא יסתובבו בבית מקיר לקיר לכבות ולהדליק תאורה או להרים תריסים.ופה נכנס שיקול דעת, כמה מתגים לרכז במקום אחד והאם בשורה או 2 שורות.ביצוע בפועל ואיך זה בא לידי שרטט בתוכניתברמת התוכנית אני מתכננת את התאורה והנה דוגמא לריבוי מתגים שנמצאים באחד הפרויקטים שאני מעצבת. בכניסה לבית אנחנו מעוניינים להדליק את תאורת הסלון ואת תאורת המטבח.קודם כל קבעתי ברמת השרטוט שיהיו שתי שורות של מתגיםשורה ראשונה שתשלוט על המטבח ושורה שניה שתשלוט על הדלקת סלון ופינת אוכל.בפועל החשמלאי יחצוב בכל שורה קופסת שלוש מקום.עיגול = מקום. כך נראית הקופסא שדרכה יברו החוטים ויתחברו לאביזר קצה.קיימות קופסאות של 4 מקום ויש של 5 מקום.כמובן אנחנו לא מחליטים איזו קופסא תהיה בתוך הקיר אבל ההחלטות העיצוביות שלנו וההחלטות שלנו אם לרכז מתגים משפיעות על ההחלטות שהחשמלאי יקח בשטח.קיימות קופסאות נוספות ורבות הקשורות לנושא במדבור.במאמר הבא נדון בקופסאות האחרות ובהשפעתן על העיצוב של הבית ועל החלטות שהחשמלאי יקח בהתאם לתוכנית מיקומי הקצה שלנו
פרטים נוספיםפורסם - 04/12/2023
נוצר ע״י - www Saf.co.il
רהיט יציב עומד על 4 רגליים מאוזנות, שולחן, כיסא או ספה.יש חוקים בסיסיים ליציבות של חומרים ויש יוצאים מהכלל (כמו כיסאות על 3 רגליים).בדיוק כמו הרהיטים הללו, כך גם בעסק של עיצוב פנים או תכנון אדריכלי.עסק צריך מספר יסודות ואיזון כדי שיהיה חזק, יציב ואפקטיבי.עסק נמדד לאורך כל השנה, בשכלול עיתות משבר ושגרה.וכשמגיע לצערינו משבר אנחנו מגלים אם התכוננו כראויאם התנהלנו טוב, סביר או לא טוב בכלל.במפגש הזום עסקנו בשאלות:מה היסודות בעסק שלך?האם אתם יודעים למדוד את חוזק המוצרים/שירותים אל מול הכנסות העסק?ובנוסף התמקדנו ביסוד סוגי המוצרים והשירותים כבסיס לעסקכמה ואיזה מוצרים או שירותים נכון להציע במסגרת הגדרת העסק שלנוצפו בהקלטת הוובינר כעת:בוובינר הצגנו את קורס מלימודים למעשים - מתאוריה לפרקטיקה בהנחיית טלי דוגמא שזמין עבורכם כעת לרכישה במחיר מוזל.לחצו כאן לכל המידע על הקורס, צפייה בסילבוס, פירוט הבונוסים והמתנות שמקבלים יחד עם הקורס(כולל סדנת תכנון מטבח וסדנת סוגרים עסקה במתנה) ועוד.פנו אלינו לבירורים ושאלות:לחצו כאן לצ'אט עם נציג בווטסאפאו התקשרו ל SAF בטלפון: 072-3945455או לטלי דוגמא בטלפון: 054-9980331
פרטים נוספיםפורסם - 23/11/2023
נוצר ע״י - www Saf.co.il
אני בטח לא הראשונה לחשוב על איך לכתוב טיפים או מסקנות לגבי עתיד העסק שלנו. על תובנות איך נכון או לא נכון להתנהג בזמן המלחמה שאנו נמצאים בה ובכלל על חוסר הוודאות שעוטף אותנו מכל כיוון. ויחד עם זאת יש חיים לחיות ויש עסק לנהל ואנחנו הרי בעלי/ות עסקים שצריכים להתפרנס. אז מספר ריכזתי את מחשבותי וכתבתי כמה דברים חשובים להתנהלות ולקידום העסק שלנו בזמן הקרוב.1. מה אנחנו רוצים לעשות בתקופה הקרובשאלו את עצמכם: האם אתם רוצים / מסוגלים לתכנן את השבוע או החודש או חודשיים קדימה.ואם אתם מצליחים לתכנן רק יום ביומו: מעולה – העיקר לזוז עם העסק כל אחד ואחת בקצב המתאים.אז מה אתם רוצים?- רוצים לכתוב מדריך בן 3 עמודים על תכנון מטבח?- רוצים לכתוב מדריך בן 3 עמודים על עיצוב הממד באופן שירגיש חדר חמים ונעים?- רוצים לתכנן את השבוע הקרוב, לכתוב אילו פעולות תעשו השבוע? קדימה, להתחיל לכתוב אותן, אחרי שתסיימו את הקריאה פה כמובן :)- כמה תכנים למדיה חברתית תרצו לכתוב השבוע ובאילו נושאים? האם הנושאים קשורים למציאות שלנו או פוסטים של אסקפיזם שיגרמו לאנשים לברוח לרגע?- האם יש לכם פגישות השבוע עם לקוחות, מה הן פעולות ההכנה לפגישות?2. מה אחרים עושיםאחד מהדברים הלא יעילים שאנחנו עושים לפעמים זה להסתכל על בעלי עסקים אחרים, מה שלפעמים גורם לחלקנו לקפוא על השמרים. אז אפשר להסתכל על עסקים אחרים אם אתם מרגישים שזה גורם לכם לזוז ולפעול. אם זה משתק עדיף להימנע ממעקב אחרי המתחרים, אין טעם בפעולות שלא מקדמות אותנו ולהיפך, גורמות לנו להפסיק לפעול.3. קצב, קצב קצבחשוב לזכור שלכל אחד קצב משלו, זה בסדר לפעול מהר וזה בסדר לפעול לאט ובתקופה הזו במיוחד כל אחד מוצא את הקצב שלו.אנחנו צריכים להחלים וההחלמה עלולה להיות ארוכה וחושב להיות מודעים לזה.כדאי לשים לב לזה שיש אנשים שהעבודה עושה להם טוב בימים כאלה, סוג של בריחה או פוקוס מחדש בדברים פרודוקטיביים.ומנגד ישנם כאלה שעלולים שלא להפיק תועלת מחזרה לעבודה ושגרה לא אפשרית עבורם כרגע.וישנם כאלה שצריכים חזרה איטית ומדורגת, בכל פעם עוד משהו עד לחזרה למסילה.תרגישו את עצמכם ותראו מה הקצב שמתאים לכם.4. תיעול אנרגיותעבורי בתקופה הזו חשוב לדעת לתעל את האנרגיות שלנו למקומות של תזוזה ועשיה.לחלקנו בימים אלה המחשבות לפעמים כבדות יותר ומעכבות.חלק מתיעול אנרגיה הוא לדעת לתת למוח להאט ברגעים הקשים, לתת לעצמכם יותר זמן לעכל דברים.וברגעים שאתם מרגישים שאפשר ויש הפוגה, אז כדאי לפעול בקצב המתאים.אז איך לתעל את האנרגיה ברגעים שהמוח והגוף שלנו מאפשרים, לקחת דף ועט או ביומן/פתק בנייד, לא משנה באיזו דרך: ולכתוב את הפעולות שאתם צריכים לבצע. אני ממליצה לעשות זאת כל מוצאי שבת או ביום ראשון בוקר, להסתכל על השבוע הקרוב ולתכנן אותו.אני ממליצה לעשות מאמץ ולתכנן את השבוע כבר במוצאי שבת, כך יום ראשון בבוקר יתחיל כבר בעשייה.5. הזמן לסדרמאחר ובעלי עסק רבים חווים ירידה בכמות העבודה אז זהו הזמן לעשות סדר בחלקים הפנימיים של העסק. לרענן את הצעות המחיר שלכם, להסתכל על חצי השנה האחרונה ולבדוק:- האם יש פעולות שעשיתם בחצי שנה | שנה האחרונה שעזרו לכם להביא יותר לקוחות?- אילו פוסטים או מאמרים או ניוזלטרים שכתבתם גרפו יותר תגובות? מה כתבתם שם שגרר יותר תגובות ואינטראקציות? אולי זה נכון להתחיל לשכפל דברים טובים- אם יש לכם אתר או דפי נחיתה זה הזמן לרענן אותם, לעצב אותם עיצובית / מבנית.- לעדכן את הטפסים שאתם עובדים איתם מול הלקוחות: שאלוני לקוח, הצעות מחיר ועוד.- אפשרות נוספת: להתחיל לכתוב פוסטים גם אם לא תפרסמו את כולם עכשיו.פוסטים לא צריכים להיות ארוכים, תענים ממקודים מלוויים בתמונת אווירה טובה, מעבירים מסר, משתפים ידע.אם זה מתאים לכם פרסמו במדיות השונות 3 -4 פעמים בשבוע. אם זה יותר מידי אז גם פעם אחת זה טוב, רק אל תעלמו.אז קדימה קחו נייר ועט, פתחו את המחשב. שימו מוזיקה שאתן אוהבות ותכתבו לפחות חמישה פוסטים. תכינו מלאי שיווקי לימים שבהם תוכלו לשווק, ליום שאחרי, כשהמציאות החדשה תיכנס למסלולה.6. פיתוח מוצרים חינמייםחשבו על מוצרים חינמיים שתוכלו להעניק ללקוחות פוטנציאליים שלכם, כאלה שעושים טוב, שמנגישים ידע, שגורמים לאנשים לקרוא, להתרגש ולהכיר את היכולות שלכם. מוצרים שדרכם תוכלו לשווק את העסק שלכם ויחד עם זאת שיווק עדין ורך למי שמתאים או שיווק אקטיבי יותר.כל אחד והסגנון שמתאים לו. המוצרים יכולים להיות מדריכים קצרים על יצירת אווירה וביטחון בבית בתקופות הקשות הללו, מדריכים על בחירת צבעים מרגיעים, על תכנון סביבת עבודה שמאפשרת להתרכז ועוד.דוגמא למוצרים חינמיים, מדריכים בני עמוד אחד או שניים – כל מדריך על מרחב אחר בבית.איך מתחילים בכתיבת מדריך?- קודם כל על מה אתם רוצים לכתוב? (למשל על יצירת אווירה רכה בחדר הקשוח: ממד)- תרשמו ראשי פרקים (צבעים בממד, תאורה נכונה בממד, סידור הממד, הפונקציות שממד משמש מעבר להיותו חדר ביטחון (אירוח, חדר משחקים או אורחים, חדר עבודה).- קחו כל ראש פרק ותרשמו לו נקודות שהייתם רוצים לגעת בהן. למשל בפרק צבעים בממד ארשם את הנקודות הבאות:הצבעים הנכונים ליצירת אווירה.....מה הצבעים מייצרים בגוף שלנומה המינונים של הצבעיםוכדומה- אחרי שרשמתם נקודות אז תפתחו כל נקודה למספר משפטים. ואם אין לכם מספיק מידע, זה מצויין (: כי זה הזמן ללמוד ולקרוא נושאים חדשים כדי שתוכלו לכתוב עליהם.- סיימו את המדריך בנימה אישית, משהו שנוגע בלב- שלבו תמונות מהדמיות או פרוייקטים, תמונות אווירה- הוסיפו למדריך לוגו , טלפון, אתר, כתובת פייסבוק ואינסטגרם – פרטי התקשרות- פונטים מומלצים לכתיבת מדריכים: Arial | Assistant ֻ ֻ Tahoma| ֻ (פונטים נעימים לקריאה)7. ללמוד דברים חדשיםקניתי השבוע צבעי מים ומכחולים, צפיתי בסרטונים ולמדתי טכניקות ציור... התחלתי או יותר נכון חזרתי לצייר.חפשו מה מעניין אתכם. האם מה שמעניין אתכם יכול לסייע ולקדם גם את העסק? למשל: כתיבה שיווקית, AI - בינה מלאכותית, ציור או רישום, תוכנת הדמיה פוטוראליסטית, תאורה, האם יש תחום שאתם אוהבים ורוצים לפתח?תבדקו אם זה הזמן עבורכם ללמוד משהו חדש או לחזור לאהבות ישנות.שעתיים ביום ללא ספק מחזקים את הנפש. תרופה לחיזוק.8. צבעיםואם בא לכם ללמוד על צבעים, אני מצרפת מספר קישורים למאמרים שכתבתי בנושא צבעים:שימוש בצבעהצבע הורודהרצאה מוקלטת על הצבע האדוםאדום – הצבע שכולם רצו לגנובצבע לא באמת קייםובנימה אישיתאנחנו עוד נשמח ונצחק ונשיר ועוד יהיה לנו טוב ויגיע השלב שבו נלמד את המציאות החדשה והאור יגיע אלינו.ועד אז תהיו טובים לעצמכם, פזרו אהבה כי זה עושה כל כך טוב, כי זה נמצא בנו ולא נדרש דבר לפזר אותה. תסלחו לעצמכם אם קמתם בבוקר פחות אנרגטיים תדברו עם אנשים שמרימים אתכם שגורמים לכם לעוף. תמצאו את הדברים שיעשו לכם טוב.ועוד בקשהתסיימו את הקריאה הזו בזה שתרשמו דבר אחד שהייתם רוצים שיקרה בעסק שלכם חודשיים מהיום.שלכםצוות SAF וטלי דוגמא
פרטים נוספיםפורסם - 19/11/2023
נוצר ע״י - www Saf.co.il
וובינר מתוך קורס מטבחים - הנדסת אנוש במטבח גובה הלקוחות כגורם משפיע על תכנון מטבח להנדסת אנוש (ארגונומיה להתאמת המטבח לאנשים) יש כללים וקווים מנחים בתכנון מטבח. טעות נפוצה בתכנון מטבח מתחילה כשמחילים את ממוצע הגובה על כלל המשפחות מבלי לבחון פרמטרים חשובים לכל אחת ואחד מבני הבית.בבסיס הטעויות הללו, הבדלי גובה הלקוחות שלנו בדגש על משתמשי המטבח לרוב.יש לנו נטיה לבחון פרמטרים ולקבל החלטות עיצוביות בממוצעים, מה שעלול להוביל לפערי שימוש ללקוח ספציפי.במפגש התמקדנו בכמה שאלותהאם יש פיתרון כשמדובר בבני זוג שונים בגובהם?מהם כללי האצבע שנפעל על פיהם במקרה בו דיירי הבית גבוהים מהממוצע או נמוכים?איזה השפעות יש לגובה בני הבית על תכנון מטבח?האם אתם יודעים להמיר את גובה הלקוחות לתכנון המטבח?צפו כאן בהקלטת הוובינרקורס תכנון ועיצוב מטבחים 2023 בהנחיית טלי דוגמא זמין עבורכם כעת לרכישה במחיר מוזל.לחצו כאן לכל המידע על הקורס, צפייה בסילבוס, פירוט הבונוסים והמתנות שמקבלים יחד עם הקורס (כולל קובץ DWG דינאמי תחכנון מטבחים בשווי 1500 ש"ח) ועוד.פנו אלינו לבירורים ושאלות:לחצו כאן לצ'אט עם נציג בווטסאפאו התקשרו ל SAF בטלפון: 072-3945455או לטלי דוגמא בטלפון: 054-9980331
פרטים נוספיםפורסם - 15/11/2023
נוצר ע״י - www Saf.co.il
ערכנו וובינר בהנחיית טלי דוגמא ובו הצגנו את התוכן אליו יחשפו רוכשי סדנת הצעת מחיר שיווקית.בסרטון בעמוד זה תוכלו לצפות בהקלטת הוובינר ובכל המידע על הסדנה. הצעת מחיר מציגה את היסודות עליהן העסק שלך מושתת כישורים| התמחות | שיווק | מכירה| מקצוענות| שירות | ידע | קשרי לקוחותהצעת מחיר שבנויה כראוי מותאמת, מדויקת ומקצועית, היא כזו שתגרום ללקוח פוטנציאלי לסגור איתך, משום שהיא מכילה את היסודות באופן שמבליט את הערך והיתרונות שלך, מקנה שקט נפשי ללקוח לעבוד מולך ובנויה בהתאם לעין הבוחנת של הלקוח הישראליבסדנה נלמדהבניית פתיח (פרולוג) וסגירה (אפילוג) להצעת המחיר שהופכות אותה לשיווקית, מיתוגית, ברורה וסיפורית (סטורי טלינג).סדר פעולות בהצעת מחיר - שהופכות לרשימת סדר ביצוע בעבודה עצמה ליצירת סדר כרונולוגי ללקוח.ויזואליזציה של הצעת מחיר - הצעת מחיר כקטלוג (לבעלות תיק עבודות ולמי שאין תיק עבודות).הצגת תנאי תשלום וגביה בהצעת המחיר כך שלא נרדוף אחרי לקוחות.אפיון מהיר של כמות העבודה הנדרשת למתן הצעה תואמת עבודה בפועל.הנגשת הצעת מחיר ללקוח - שהלקוח יבין את הערך בעבודת עיצוב / אדריכלות במחיר הנדרש.טווחי האחריות של מעצבי פנים ואדריכלים - על מה אנו אחראים במהלך העבודה. (לדוגמה מי אחראי אם יש בעיה בחשמל לאחר העיצוב)לרכישת הסדנה כעת לחצו כאןעם מה יוצאים מהסדנה?משתתפי הסדנה יקבלו את הטמפלט לבניית הצעת מחיר באמצעותו יוכולו ליישם את הנלמד בקורס בקלות (לא נמכר בנפרד).בסדנה נלמד במודל הספר (סופרים לרגע) כיצד הוא משרת את כתיבת הצעת המחיר ומשמש בסיס ליצירת ביטחון אצל הלקוחות והגדלת הרווחים בעסק.למי מיועדת הסדנה?לעוסקות ולעוסקים באדריכלות | עיצוב פנים | הום סטיילינג | תכנון | הדמיות | קבלנות ושיפוצים | מקצועות הבית, העיצוב והבניהלמי שסיים/ה או לקראת סיום של ההכשרה הבסיסית בתחום העיצוב, האדריכלות וההום סטיילינג ומתכננים קריירה עצמאית.לעצמאיות ובעלי עסקים שרוצים לבנות הצעות מחיר מעולות.הסדנה אינה מתאימה למי שאין פעילות כעסק עצמאי או כוונה ליצור כזאת.הצעת מחיר שמשדרת מקצועיות צריכה להתחיל בפרולוג מתומצת ומסקרן, להסתיים באפילוג מסכם ומניע לרכישה ובאמצע להכיל פרקים ממוקדים ומפורטים המראים ללקוח בצורה ברורה ושקופה את כל מה שהוא יקבל מאיתנו כשהוא יתחיל לעבוד איתנו.הצעת מחיר נכונה, מדויקת וטובה תגדיל את ההכנסות בעסק שלך!לרכישת הסדנה כעת לחצו כאןפנו אלינו לבירורים ושאלות:לחצו כאן לצ'אט עם נציג בווטסאפאו התקשרו ל SAF בטלפון: 072-3945455או לטלי דוגמא בטלפון: 054-9980331
פרטים נוספיםפורסם - 12/11/2023
נוצר ע״י - www Saf.co.il
השבוע בטלי בשלישי ערכנו וובינר מתוך קורס מטבחים - מתאימים מטבח ללקוח מטבח מוצלח, מדוייק ומרשים הוא לא רק כזה שמצטלם יפה לאתר או לסושיאל. הוא בעיקר מטבח שגורם ללקוח להנות מכל דקת שהייה בו ולהעריך את העבודה שלנו הרבה אחרי שהסתימה. ישנם מספר כללי אצבע לפיהם נהוג לפעול בתהליך תכנון מטבח, ויחד עם זאת לכל לקוח יש את הדרישות והצרכים וההתאמות שלו.לשיטת ההתאמה המדויקת ללקוח קוראים: "שאלה לכל תשובה"והיא הופכת את התהליך ממקצועי להוט קוטורבמפגש שאלנו על אלמנטים בשיטה זו:האם אתן בטוחות בהמרת התשובות של הלקוח לפרקטיקה של המטבח?איך להמיר תשובה של לקוח לגובה של מגירה?מה הם כללי האצבע להתאמת מטבח ללקוח?צפו בהקלטת הוובינרקורס תכנון ועיצוב מטבחים זמין עבורכם כעת לרכישה במחיר מוזל.לחצו כאן לכל המידע על הקורס, צפייה בסילבוס, פירוט הבונוסים והמתנות שמקבלים יחד עם הקורס (כולל קובץ DWG דינאמי תחכנון מטבחים בשווי 1500 ש"ח) ועוד.פנו אלינו לבירורים ושאלות:לחצו כאן לצ'אט עם נציג בווטסאפאו התקשרו ל SAF בטלפון: 072-3945455או לטלי דוגמא בטלפון: 054-9980331
פרטים נוספיםפורסם - 07/11/2023
נוצר ע״י - www Saf.co.il
לאחרונה קיימנו בהנחיית טלי דוגמא מפגש בשידור חי בזום בו הצגנו כלי עבודה קריטי בעיצוב פנים ותכנון מטבחים.קובץ DWG דינאמי המשמש כלי עוצמתי לתכנון ועיצוב מטבחים!ראינו כיצד קובץ דינאמי לעיצוב ותכנון מטבחים מתודי, יעיל, מהוקצע ומדויק חוסך זמן, מונע טעויות ומשפר את התוצאה הסופית. הקובץ נוצר במיוחד לתכנון מטבחים מקצועי ע"י מעצבת הפנים טלי דוגמא בשילוב אנשי מקצוע מהתחום ומומחה תוכנה.הוא מאפשר לכם לעבוד בצורה מתודית משלב הרעיון והחלום של הלקוח ועד לתוצר הסופי במהירות ומזעור משמעותי של אפשרות לטעויות.הוא נבנה מתוך השטח, לאחר עבודה עם מאות לקוחות ועם אנשי מקצוע. ותוך הבנה שעלינו לשרטט את המטבח בצורה המקצועית ביותר ולהתחשב במידות הברוטו והנטו של המטבח.צפו בהקלטת הוובינר בו ערכנו הדגמה המציגה את הנוחות והמהירות לתכנון מטבח מקצועי ומדוייק עם הקובץלכל המידע על הקובץ ורכישתו לחצו כאןפנו אלינו לבירורים ושאלות:לחצו כאן לצ'אט עם נציג בווטסאפאו התקשרו ל SAF בטלפון: 072-3945455או לטלי בטלפון: 054-9980331צפו בסרטון קצר להכרות מהירה עם יכולות הקובץ:
פרטים נוספיםפורסם - 06/11/2023
26/09/2024
09/09/2024
26/06/2024
כתוב ביקורת